Ranga E
Bunshin no Jutsu
Technika ta pozwala shinobi wykonać iluzje własnego siebie, klony są sterowane telepatycznie przez ninja i mogą wykonywać dowolne czynności. Niestety są to jedynie iluzje i mogą być używane jedynie do odciągnięcia uwagi lub zaskoczenia przeciwnika.

Kawarimi no Jutsu
Techinka stosowana przez większoś ninja. Jutsu te pozwala na szybką zamianę swojego ciała z dowolnym przedmiotem, rośliną, a nawet zwierzęciem. Dzięki temu można zmylić wielu przeciwników. Każdy kto da się na to nabrać przez pewien czas czuje się zdezorientowany, przy czym atakujący może spokojnie zaatakować z innego miejsca.

Henge no Jutsu
Bardzo podstawowe Jutsu jakiego uczy się już dzieci w Akademi Ninja. Polega na zamienieniu ciała w dowolny przedmiot bądź osobę. Zastosowań jest parę, np. do zadań dywersyjnych by zmylić wroga. Aby transformacja się udała, wymagana jest przynajmniej przeciętna umiejętność kontroli chakry.

Kai
Technika, w której po skoncentrowaniu swojej chakry ninja krzyczy "Kai". Jutsu potrafi kompletnie obronić użytkownika przed działaniem wielu słabszych Genjutsu (zaś wobec technik najwyższego poziomu bądź bazujących na zaawansowanym limicie krwi jest bezużyteczna). Pierwszy raz widzimy tę technikę, kiedy to Kabuto użył "Nemurihame" na stadionie, gdzie toczyły się walki finałowe Chuunin Exam. Właśnie wtedy Gai, Kakashi, Sakura oraz Shikamaru użyli Kai w obronie przed w/w genjutsu.

Nawanuke no jutsu
Prosta technika pozwalająca uwolnić się z więzów.

Ranga D
Sunshin no Jutsu
Podstawowa technika każdego Shinobi. Dzięki niej z łatwością można unikać wielu ataków podczas walki z wrogiem. Ninja potrafi szybko pojawiać się i znikać, a potem szybko przystąpić do ataku. Dodatkowymi elementami tej techniki jest mgła, piasek albo inne elementy przyrody, które mogą zapewnić pewien kamuflaż.

Kage Shuriken no jutsu
Prosta, ale za to dająca efekty technika. Kiedy rzuca się jednego Shuriken'a, to ten prawdziwy ukrywa się pod nim w cieniu. Przeciwnik koncentruje się tylko na cieniu, co powoduje, że nie widzi tego prawdziwego.

Suienzou no jutsu
Shinobi wyciąga dwa palce do przeciwnika, a znich wyskakują link, które oplątują przeciwnika. Technika działą głównie na małe cele.

Karuto no Tayori
Bardzo przydatna technika podczas misji. Ninja koncentrując niewielką ilość chakry na specjalnej karcie potrafi uzyskać wiele informacji na temat przeciwnika. Informacje te dotyczą najczęściej wieku, rangi oraz słabych punktów wroga.

Soushuriken no jutsu
Shinobi łączy SHurikeny z linkami i nimi steruje.
 
Utsusemi no Jutsu
Dzięki tej technice dźwięk, który wydajemy wydobywa się ze wszystkich stron. Można łątwo zmylić przeciwnika.

Oboro Bunshin no Jutsu
Technika pozwalająca stworzyć ogromną ilość klonów, która jest niewrażliwa na ciosy przeciwników. W tym czasie, gdy wróg męczy się z klonami Oboro wraz ze swoją drużyną czekają w ukryciu aż się wszyscy zmęczą. Wtedy przystępują do ataku.

Ranga C
Gyorai Shin
Technika polega na tym, że shinobi chowa pod ziemią senbony(igły inaczej). Potem gdy ktoś staje na nich i igły zaczynają atakować jeśli użytkownik użyje chakry do ataku.

Kekkai Houjin
Należy umieścić 4 notki wybuchowa w odpowiedniej odległości. Tworzy się wtedy odpowiednie pole, jeśli ktoś w nie wejdzie notki eksplodują.

Hari Raien
Nasz włosy twardnieją i wydłużają się. Możemy nimi dowolnie manipulować.

Ikkou Tabekake
Dzięki tej technice można schować w ciele jakiś przedmiot. Należy to robić powoli i dokładnie, aby nie uszkodzić sobie jakiegoś narządu.

Jouro Senbon
Tą techniką specjalizuje się Shinobi z wioski Deszczu. Osoba wyrzuca dowolną ilość parasoli w powietrze. W powietrzu potrafią utrzymywać się dość długo. Z ich wnętrza wylatuje ogromna ilość senbon'ów, która skierowana jest przy pomocy chakra w stronę przeciwnika.

Kawara Shuriken
Dość dziwna technika, która wykorzystuje dachówki/kafelki znajdujące się pod ninja do ataku. Dość ciekawa metoda na zaoszczędzenie w/w gwiazdek.

Konbi Henge no jutsu
Tzw. "Combo Henge no Jutsu", czyli zwykła zamiana, tyle, że z udziałem dwóch osób. Każdy z "fuzjantów" może w dowolnej chwili wrócić do pierwotnego stanu. Oczywiście dzięki temu rodzajowi przemiany wytworzona postać/stwór ma siłę równą sumie sił dwóch osób, które wykonywały te jutsu.

Kyoumeisen
Technika, która wytwarza fale dźwiękowe kontrolowane przez specjalne ramie Dosu. Dodatkowo chakra pozwala na kierowanie tymi falami. W zależności od zamiarów Dosu, jutsu może być kierowane we wszystkie strony. Wytworzony strumień dźwięku dostaje się do ucha ofiary, co sprawia, że zostaje załamany balans. Wróg traci kontrole nad ruchem. Takie fale dźwiękowe z łatwością trafiają do ucha, gdyż w ciało człowieka składa się z 70% z wody. Jest ona dobrym przewodnikiem dźwięku.

Shihou Hapou Shuriken no Maki
Technika Naruto. Przywołuje on klony, które rzucają SHurikenami(po 3). Jest ich sporo. Cel obrywa dużą ilością Shurikenów.

Sanzengarasu no jutsu
Przywołujemy kruki doskonałe w walce. Mogą przyczynić się do śmierci przeciwnika.

Soushouryu
Technika wymagająca zwojów. Wpierw ninja wykonuje pieczęci ręczne i przywołuje dwa smoki ze zwojów. Następnie smoki ponownie przyjmują postać scroll'i, tyle, że już rozwiniętych. Teraz użytkownik może korzystać z całego arsenału broni, które kryją w sobie zwoje.

Hikarakuyou
Technika zamienia kwaity w shurikeny.

Nan Kaizou
Najczęściej stosowana przy szpiegowaniu. Dzięki tej technice ciało staje się na tyle elastyczne, że robi wrażenie jakby osoba nie posiadała żadnych kości. Może wykonywać ruchy niczym wąż. Osoba stosująca tą technike może z łatwością owinąć się wokół swojego przeciwnika (lepszy efekt osiąga się z zaskoczenia) i go udusić.

Kumoshin no jutsu
Technika, która pozwala teleportować kilka osób. MAksymalna odległość to ok. 50m.

Karasu Bunshin no jutsu (Wymagania: umieć Sanzengarasu no jutsu)
Tworzymy klona z kruków. Można ich stworzyć maksymalnie 2. Znają wszystkie nasze techniki.
Kuchiyose no jutsu (Wymagania: podpisany pakt)
Jest to technika, pozwalająca przywołać jakieś zwierze, bądź demona z innego świata. Jednak, żeby móc w pełni korzystać w tego jutsu, trzeba podpisać specjalny "kontrakt". Same podpisanie tego paktu jest bardzo proste. Ninja musi ofiarować swoją krew, jako coś w rodzaju zapłaty. Po zawarciu takiego "kontraktu" shinobi, dzięki swojej Chakrze, przywołuje zwierze/zwierzęta do swojego świata. Prawdę powiedziawszy tych istot nie można w pełni nazwać zwierzętami. Wkońcu są inteligentne, a na dodatek potrafią mówić (przynajmniej część). Aby cały proces przywoływania dobiegł do końca, ninja musi jeszcze wykonać pieczęcie. Oprócz tego należy jeszcze wybrać punkt na ziemi, którym nasz przyjaciel ma się pojawić.

Gamayudan (Wymagania: pakt z żabami)
Skupiamy chakrę i wypluwamy ją w postaci oleju.
 
[b]Kaeru Kaeru no jutsu[/img] (Wymagania: pakt z żabami)
Dotykamy kogoś w czoło. On potem zmienia się w małą żabę.
 
dokończę kiedy indziej
|